Meillä on jälleen ilo ja kunnia päästä nostamaan Vuoden Asiakaspalvelukilpailun menestystarinoita. Kilpailu on iloksemme kasvattanut suosiotaan ja pääsimme arvioimaan ja haastattelemaan runsaan joukon eri rooleissa toimivia asiakaspalvelun asiantuntijoita. Arvioinnissa kiinnitimme huomiota asiakaspalvelun johtamiseen ja suunnitteluun, prosessien hallintaan ja laatuun, työntekijätyytyväisyyteen ja ihmisten johtamiseen, asiakaskokemukseen sekä suorituskykyyn ja sen mittaamiseen. Erityisenä huomion kohteena kilpailussa tälläkin kerralla olivat arjen onnistumiset paremman asiakas- ja työntekijätyytyväisyyden aikaan saamiseksi.
Kilpailussa nousi esiin erityisesti ihmisten välisen vuorovaikutuksen merkitys. Vaikka tekoäly on jo melko vahvastikin jalkautunut työvälineeksi, organisaatioiden menestystekijänä on kuitenkin edelleen kyky välittää palveluja ihmiseltä ihmiselle, humaanilla otteella. Työntekijätyytyväisyyteen yhteistyön sujuvuudella on todella suuri merkitys, ja monella osallistujaorganisaatiolla onkin kaipuu vielä nykyistäkin tiiviimpään sisäiseen yhteistyöhön.
VSP on saavuttanut upean toisen sijan Vuoden Asiakaspalvelu 2024 -kilpailussa!
Tunnustus korostaa asiakaspalvelun merkityksellisyyttä asiantuntijoille, vahvaa strategiaa ja erinomaisia tiimityötaitoja. Kilpailun arvioijat nostivat esiin erityisesti asiakaslähtöisyyden, työntekijöiden sitoutuneisuuden sekä jatkuvan kehittämisen kulttuurin, jotka ovat avainasemassa onnistumisessa.
Arvioinnin mukaan VSP:n asiakaspalvelu on vahvistanut asiakaskokemusta hyödyntämällä tehokkaasti monipuolisia mittareita, työvälineitä ja uutta teknologiaa sekä kehittämällä asiakasymmärrystä. Näillä toimenpiteillä on parannettu palvelujen laatua ja asiakastyytyväisyyttä entisestään. VSP:n asiakastyytyväisyysindeksi (NPS) on vahvasti noususuuntainen – kiitos tiimien panoksen ja asiakkaiden arvostuksen.
VSP:llä rakennetaan yhdessä tulevaisuuden asiakaspalvelua, jossa jokaisella kohtaamisella on merkitystä. Kiitos henkilöstölle ja VSP:n asiakkaille tämän upean saavutuksen mahdollistamisesta!
Lämpimät onnittelut kisamenestyksestä koko organisaatiolle!
Helmikuun Asiakaspalvelupäivässä on luvassa voittajan haastattelu ja tarkempaa kuvausta niistä asioista, joilla on saatu aikaan mahtavia onnistumisia asiakaspalvelussa. Lue myös Vuoden Asiakaspalvelukilpailun voittajasta 2M-IT:n asiakaspalvelusta täältä.
Lue lisää Vuoden Asiakaspalvelukilpailusta tästä.
Vakka-Suomen Puhelin Oy (VSP) on yksi Suomen johtavista ulkoistetun monikanavaisen asiakaspalvelun tarjoajista yli 23 vuoden kokemuksella. Laatu- ja tietoturvasertifioidun yhtiön menestys perustuu vahvaan osaamiseen asiakaskokemuksen sekä asiakaspalvelun laadun ja tehokkuuden kehittämisessä.
Menestyksemme perusta on jatkuva osaamisen, prosessien ja työkalujen kehittäminen. Työilmapiirimme on erinomainen, ja työntekijöidemme tyytyväisyys esihenkilötyöhön on korkea. Tämä näkyy vahvoina ja pitkäaikaisina asiakassuhteina sekä korkeana asiakastyytyväisyytenä.
Lisää VSP:stä osoitteessa www.vsp.fi | LinkedIn
Wakaru on ketterä osaamistalo, joka on tunnettu Suomen suurimpien organisaatioiden osaamisen kehittämisen ykkösvalintana jo 20 vuoden ajan. Autamme asiakkaitamme kehittymään koulutuksia suunnittelemalla, valmentamalla, monipuolisilla ammattitapahtumilla ja tarjoamalla edistyksellisiä teknologiapalveluita. Meiltä löytyvät ratkaisut digitaalisen liiketoiminnan jatkuvaan parantamiseen ja osaamispääoman kasvattamiseen. Toimintamme keskiössä erinomainen asiakaspalvelu ja asiakaskokemus. Wakaruun kuuluvalla Wave asiakaspalveluverkostolla palvelemme yli 100:aa jäsenorganisaatiota, joiden asiakaspalvelun kehittämisen tueksi tarjoamme aktiivisen ja asiantuntevan ammatillisen verkoston, ammattilaistapahtumia, koulutuksia, yritysvierailuja sekä Vuoden Asiakaspalvelu -kilpailun.
Lisää Wakarusta osoitteessa www.wakaru.fi | LinkedIn
Lue myös Vuoden asiakaspalvelukilpailun voittajasta 2M-IT:n asiakaspalvelusta täältä.