blogi

Asiaa erinomaisesta asiakaspalvelusta

asiakaspalvelu, Wave - Wakaru Asiakaspalveluverkosto, Yleinen

Netox Vuoden Service Desk -voittoon 2019

Yhteys-konferenssissa vaalitaan asiakaspalvelun erinomaisuutta joka vuosi. Vuoden Service Desk -kilpailussa Wave-verkosto myönsi kunniamaininnan Visma Softwaren Jyväskylän sovellustuelle esimerkillisestä työstä. Vuoden Service Desk 2019 -voittajana palkittiin Netox Service Desk 27.8.2019 Messukeskuksessa, Helsingissä.

Vuoden Service Desk 2019: Netox Service Desk

Service Desk on toimintona aidosti liiketoiminnan keskiössä ja muut organisaation rakenteet liittyvät tähän saumattomasti, kertovat kilpailun arvioijat Jani Iivonen ja Marko Rantanen. Arvioinnin havainnoissa keskeisenä tuotiin ilmi myös johdon aito tuki ja panostus service deskin jatkuvaan kehittämiseen. Service deskillä on myös rooli yrityksen strategiassa. Arvioijat myös totesivat, että service deskin johtaminen ja kehittäminen ovat säännöllisesti johtoryhmän käsittelyssä. Netoxilaiset korostivat, että Service Desk on yrityksen sydän!

Vuoden Service Desk -voittajalla on sertifioinnit toiminnan tukena sekä myös selkeät toimintamallit, vastuut ja roolit. Tämä näkyy vastuu- ja roolirakenteina sekä työnkulkuina. Netoxin Service Deskin asiakas- ja henkilöstötyytyväisyys ovat erittäin korkealla tasolla, samoin kuin suorituskykymittarit.

Visman Kunniamaininnan vastaanotti Yhteydessä Anne Välimaa.

Netoxin uutinen voitosta on luettavissa täältä.

Lämpimät onnittelut menestyksestä voittaja Netoxille sekä kunniamaininnan saannelle Vismalle!

Kirjoittaja Laura Hassel vastaa Wakaru asiakaspalveluverkosto Waven markkinoinnista sekä jäsen- ja tapahtumatoiminnasta. Laura on työurallaan sukeltanut service desk- ja contact center maailmaan suurella intohimolla ja pyrkii arjessaan tuomaan asiakaskokemusoppeja käytäntöön myös Wakarun ja Oppia.fi -koulutuskumppaneiden koulutushallintoa pyörittäessä.

Laura @LinkedIn
Wave @Linkedin

Wave on asiakaspalvelun ammattilaisten verkosto, jonka yli 100 yritysjäsentä yhdistää halu kehittää ensiluokkaista asiakaspalvelua. Järjestämme yritysvierailuja, koulutuksia ja tapahtumia sekä koordinoimme vuosittaista Asiakaspalveluviikon viettoa. Lisäksi järjestämme myös toiminnankehittämisen kilpailut: Vuoden Service Desk ja Vuoden Contact Center -kilpailut. Lue lisää toiminnastamme ja jäsenyydestä: http://wave.wakaru.fi/

 

Comments are Closed