blogi

Asiaa erinomaisesta asiakaspalvelusta

asiakaspalvelu, Wave - Wakaru Asiakaspalveluverkosto, Yleinen

DialOk:lle Asiakaspalvelun Laatutyötunnustus  

Yhteys-konferenssissa vaalitaan asiakaspalvelun onnistumisia vuosittain. Vuoden Contact Center -kilpailussa Wave-verkosto myönsi Asiakaspalvelun Laatutyötunnustuksen kahdelle organisaatiolle. DialOk Communications Finland Oy:lle tunnustuksen jakoivat kilpailun pääarvioija Elina Soukola (Prakto) ja arvioija Timo Keinänen (Wave).

Vuoden Contact Center -kilpailu perustuu kattavaan itsearviointiin sekä paikan päällä tehtyyn arviointikäyntiin. Arvioinnissa vahvuuksina nousivat asiakkuuksien hoitaminen ja asiakastarpeisiin vastaaminen, summaa kilpailun arvioija Minna Lahnaoja. Lisäksi hän mainitsee, että DialOk:n teknologiaresurssit mahdollistavat ketterän tavan vastata muuttuviin asiakastarpeisiin.

DialOk arvostaa asiakasta ja luo positiivisia asiakaskokemuksia

DialOk:n arvoihin kuuluu asiakkaiden arvostaminen ja kunnioittaminen käytännön tekojen tasolla. Sen kolme asiakaslupausta ovat mitattavat tulokset, yhteistyön helppous ja positiivinen asiakaskokemus. Nämä arvot näkyvät käytännössä asiakkuuden johtamisen ja hoitamisen malleissa, jossa toimitaan nimettyjen asiakasyhteyshenkilöiden ja vakioitujen toimintamallien mukaan. Organisaatiossa on myös panostettu laatutyöhön sekä vaihteenhoitajien työssä onnistumisen tukemiseen mm. Quality ja Content Coachien roolein.

Kirjoittaja Laura Hassel vastaa Wakaru asiakaspalveluverkosto Waven markkinoinnista sekä jäsen- ja tapahtumatoiminnasta. Laura on työurallaan sukeltanut service desk- ja contact center maailmaan suurella intohimolla ja pyrkii arjessaan tuomaan asiakaskokemusoppeja käytäntöön myös Wakarun ja Oppia.fi -koulutuskumppaneiden koulutushallintoa pyörittäessä.

Laura @LinkedIn
Wave @Linkedin

Wave on asiakaspalvelun ammattilaisten verkosto, jonka yli 100 yritysjäsentä yhdistää halu kehittää ensiluokkaista asiakaspalvelua. Järjestämme yritysvierailuja, koulutuksia ja tapahtumia sekä koordinoimme vuosittaista Asiakaspalveluviikon viettoa. Lisäksi järjestämme myös toiminnankehittämisen kilpailut: Vuoden Service Desk ja Vuoden Contact Center -kilpailut. Lue lisää toiminnastamme ja jäsenyydestä: http://wave.wakaru.fi/

 

Comments are Closed