blogi

Asiaa erinomaisesta asiakaspalvelusta

Yleinen

Esittelyssä uusi jäsen: Elisa

Meillä on ilo esitellä uusi jäsenemme Elisa. Haastattelimme Santeri Kotajärveä, joka toimii Elisalla yritysasiakkaiden IT-liiketoiminnan markkinoinnista. Syvenny haastattelusta uuteen Wave-jäseneen.

Elisa on yksi Suomen suurimmista asiakaspalveluista. Palvelemme yritys- ja henkilöasiakkaita ja kehitämme modernia asiakaspalvelua ketterästi. Tuomme innokkaasti oppejamme myös muiden organisaatioiden käyttöön – siksi olemme mukana myös Waven jäsenenä.

Asiointi ja asiakaskokemus kasvun ajurina 

Yhtenä Suomen suurimmista asiakaspalveluista tunnemme asiakaskokemuksen ja sen kehittämisen merkityksen liiketoiminnassa. Uskomme asioinnin rooliin yrityksen kasvun vauhdittajana ja teemme töitä nostaaksemme asioinnin uudelle tasolle.

Oman asiakaspalvelumme lisäksi olemme myös täyden palvelun CX-kumppani asiakkaillemme. Yhdistämme asiakaskokemuksen osaksi liiketoiminnallisia tavoitteita ja autamme asiakkaitamme saavuttamaan mitattavia tuloksia, palvelemaan asiakkaita älykkäämmin sekä kehittämään digitaalista asiointia.

Tuomme innokkaasti oppejamme myös muiden organisaatioiden käyttöön – siksi olemme mukana myös Waven jäsenenä.

Tunnemme yrityskentän pienistä pk-toimijoista suuriin organisaatioihin 

Palvelemme henkilöasiakkaiden lisäksi yrityksiä laidasta laitaan. Asioinnin kehittämisen valikoimastamme löytyvät ratkaisut sekä työvälineet niin yrittäjälle, pk-yritykselle kuin suurille contact center -toimijoille. Tunnemme asiakaspalvelun haasteet ja mahdollisuudet kuin omat taskumme – monet uusista ratkaisuistamme nimittäin syntyvät omassa asiakaspalvelussamme tai vähintään koeponnistetaan siellä.

Sujuva asiointi vaatii eri kanavien tarkastelua yhtenä kokonaisuutena sekä asiointikokemuksen jatkuvaa kehittämistä.

Asiakas kohtaa yrityksen aina monella tapaa: verkkosivuilla, myymälässä tai kuluttamalla palveluita. Sujuva asiointi vaatii eri kanavien tarkastelua yhtenä kokonaisuutena sekä asiointikokemuksen jatkuvaa kehittämistä. Ratkomme asiakaspalvelun arjen haasteita liiketoiminnan kokonaisuudet huomioiden ja tekoälyn laajasti hyödyntäen.

Kehitämme omaa asiakaspalveluamme innovatiivisesti teknologian avulla 

Hyödynnämme teknologiaa asiakaspalvelun arjen tehostajana, jotta voimme mahdollistaa parhaan asiakas- ja työntekijäkokemuksen. Kehittäminen on jatkuvaa mutta yksi menestystarina on Elisan oma AI-botti.

Botti vastaa arkisin kaikkiin Elisan asiakaspuheluihin, tunnistaa puhelun syyn ja ohjaa sen suoraan oikealle asiakaspalvelijalle. Ohjauksen ansiosta asiakkaat saavat palvelua nopeammin ja Elisan asiakaspalvelun 1-tason volyymi on laskenut merkittävästi.

Hyödynnämme teknologiaa asiakaspalvelun arjen tehostajana, jotta voimme mahdollistaa parhaan asiakas- ja työntekijäkokemuksen.

AI-botti suoriutuu yksinkertaisista ja rutiininomaisista tehtävistä, jolloin nämä voidaan jopa jättää kokonaan botin hoidettavaksi. Silloin myös asiantuntijoiden aikaa vapautuu haastavimpien kysymysten ratkaisemiseen.

Kiitos haastattelusta Santerille ja toivotamme Elisan lämpimästi mukaan asiakaspalvelun ammatilliseen verkostoon!

 

Santeri Kotajärvi
GTM Manager
Elisa

 

Santeri Kotajärvi vastaa Elisan yritysasiakkaiden IT-liiketoiminnan markkinoinnista. Työssään Santeri pyrkii siis edistämään IT-palveluiden myyntiä muun muassa markkinoinnin, viestinnän ja ennakkovaikuttamisen keinoin. Erityisen innoissaan hän on tällä hetkellä julkipilven ja tekoälyn tarjoamista kasvumahdollisuuksista suomalaisille yrityksille. Santeri tuntee yritysasiakasliiketoiminnan erinomaisesti ja hän on työskennellyt aiemmin Elisalla monipuolisissa yritysmyynnin tehtävissä.

Tutustu Elisaan
Kotisivut | LinkedIn


Tutustu – Wave asiakaspalveluverkostoon

Erinomaisen asiakaspalvelun puolesta

Kehitämme parempaa asiakaspalvelua. Palveluistamme hyötyvät kaikki asiakaspalveluyksiköt sekä heidän asiakkaansa! Liity joukkoomme!

Waven 100 Wave-jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Jäsenorganisaatioita on sekä julkishallinnosta että yksityiseltä sektorilta. Tarjoamme asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja, koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia. Lue lisää

Comments are Closed